om arvid nordquist

blive en del af
Arvid Nordquist

Vi er et familieforetagende. Hos os kan du være sikker på, at din indsats vil blive værdsat, og at du vil være i stand til at gøre en forskel. Du kommer til at arbejde med produkter, som mange har et forhold til. Derfor kommer du aldrig til at mangle samtaleemner omkring middagsbordet.

Vi arbejder med smagsoplevelser og produkter, der gør hverdagen lidt nemmere. Vi stræber os også på at sikre, at produktionen viser hensyn til mennesker og miljø. Lyder det interessant og fremfor alt sjov? Hvis du også er en motiveret person, der kan lide at være en del af et stærkt team og bidrage til succes, vil vi meget gerne høre fra dig.

Vi søger ansvarsfulde, initiativrige og engagerede medarbejdere med forretningssans og en god samarbejdsevne. Digitale færdigheder er også et plus.

Ledige stillinger

Vi har ingen ledige stillinger i øjeblikket.

Vi er en vidensvirksomhed med korte beslutnings- og rapporteringsveje. Vi har langsigtede og bæredygtige værdier og arbejder med kvalitet og kvalitetsprodukter. Hos os er tempoet højt, og vi har mange internationale kontakter. Du kan blive en del af en succesrejse og skabe historie i dagligvarehandlen. Sammen med kolleger kan du aktivt bidrage til at mindske indvirkningen på miljø og menneske.

Arvid Nordquists hovedkontor ligger i Sundbyberg i Stockholm. Her kan du arbejde med økonomi, salg, HR, bæredygtighed & kommunikation, indkøb, IT, kundeservice, logistik, marked og produktion. Inden for afdelingerne kan du arbejde hen imod:

Mød vores medarbejdere

Mikael

Key Account Manager

Rebecca

Nordic Product manager

Emilie

Customer service

Johan

Business Controller

Lisbet

Export Manager

Niklas

Sales manager